Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31382
Назва: Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства
Інші назви: Ways to Improve the Marketing Mix of an Enterprise
Автори: Городецький, Юрій Дмитрович
Ткаченко, Інна Віталіївна
Ключові слова: інновації
маркетинг
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
innovations
marketing
marketing mix
competitiveness
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ткаченко І. В. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / І. В. Ткаченко ; наук. кер. Ю. Д. Городецький ; рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2025. – 58 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі було здійснено ґрунтовне теоретичне обґрунтування ролі маркетингового комплексу як системного інструменту стратегічного управління підприємством. На основі аналізу діяльності ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» проведено діагностику поточного стану товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик. Виявлено ключові неузгодженості у взаємодії елементів маркетинг-міксу, Розроблено комплекс практичних рекомендацій щодо оптимізації маркетингової діяльності підприємства.
The qualification paper provides a thorough theoretical justification of the role of the marketing mix as a systemic tool of strategic enterprise management. Based on the analysis of the activities of PJSC "Morshyn Mineral Water Plant ‘Oscar’", a diagnostic assessment was conducted regarding the current state of the product, pricing, distribution, and communication policies. Key inconsistencies in the interaction between the elements of the marketing mix were identified. A set of practical recommendations was developed to optimize the enterprise’s marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31382
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Tkachenko_Horodetskiy.pdf811,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.