Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГородецький, Юрій Дмитрович-
dc.contributor.authorТкаченко, Інна Віталіївна-
dc.date.accessioned2025-10-08T12:09:37Z-
dc.date.available2025-10-08T12:09:37Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationТкаченко І. В. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / І. В. Ткаченко ; наук. кер. Ю. Д. Городецький ; рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2025. – 58 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31382-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі було здійснено ґрунтовне теоретичне обґрунтування ролі маркетингового комплексу як системного інструменту стратегічного управління підприємством. На основі аналізу діяльності ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» проведено діагностику поточного стану товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик. Виявлено ключові неузгодженості у взаємодії елементів маркетинг-міксу, Розроблено комплекс практичних рекомендацій щодо оптимізації маркетингової діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractThe qualification paper provides a thorough theoretical justification of the role of the marketing mix as a systemic tool of strategic enterprise management. Based on the analysis of the activities of PJSC "Morshyn Mineral Water Plant ‘Oscar’", a diagnostic assessment was conducted regarding the current state of the product, pricing, distribution, and communication policies. Key inconsistencies in the interaction between the elements of the marketing mix were identified. A set of practical recommendations was developed to optimize the enterprise’s marketing activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleШляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємстваuk
dc.title.alternativeWays to Improve the Marketing Mix of an Enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorTkachenko, I. V.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМР-1-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorHorodetskiy, Yu. D.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Tkachenko_Horodetskiy.pdf811,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.