Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31321
Назва: Типографіка в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу: «Cher'17», «One by one» та «Romashka»
Автори: Безугла, Руслана
Осадчук, Юлія
Ключові слова: фірмовий стиль
типографіка
графічний дизайн
логотип
бренд
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Безугла Р. Типографіка в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу: «Cher'17», «One by one» та «Romashka» / Р. Безугла, Ю. Осадчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – Т. 3. – С. 296-297.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз використання типографіки в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу. Виявлено, що в логотипах сучасних брендів переважають нестандартні шрифти та типографічні рішення, що дозволяє вплинути на цільову аудиторію та підкреслити індивідуальність та впізнаваність бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31321
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-296-297.pdf566,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.