Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Руслана-
dc.contributor.authorОсадчук, Юлія-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:32:01Z-
dc.date.available2025-10-03T12:32:01Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationБезугла Р. Типографіка в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу: «Cher'17», «One by one» та «Romashka» / Р. Безугла, Ю. Осадчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – Т. 3. – С. 296-297.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31321-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз використання типографіки в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу. Виявлено, що в логотипах сучасних брендів переважають нестандартні шрифти та типографічні рішення, що дозволяє вплинути на цільову аудиторію та підкреслити індивідуальність та впізнаваність бренду.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectтипографікаuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleТипографіка в дизайні логотипів українських брендів жіночого одягу: «Cher'17», «One by one» та «Romashka»uk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-296-297.pdf566,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.