Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31294
Назва: Еволюція візуальної айдентики тату-студій в україні: тренди та кейси
Автори: Сидоренко, Андрій
Шолохова, Софія
Ключові слова: брендинг
тату-студія
дизайн
тренди
візуальна айдентика
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сидоренко А. Еволюція візуальної айдентики тату-студій в україні: тренди та кейси / А. Сидоренко, С. Шолохова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 332-335.
Короткий огляд (реферат): Візуальна айдентика відіграє ключову роль у формуванні впізна- ваності бренду тату-студій, впливаючи на сприйняття та залучення клієнтів. Дослідження розглядає основні тенденції розвитку брендингу тату- студій в Україні, аналізує реальні кейси та оцінює ефективність сучасних дизайнерських рішень. Особлива увага приділяється впливу мінімалізму, індустріального стилю та національних мотивів на створення унікальних візуальних концепцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31294
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-332-335.pdf513,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.