Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31294
Title: Еволюція візуальної айдентики тату-студій в україні: тренди та кейси
Authors: Сидоренко, Андрій
Шолохова, Софія
Keywords: брендинг
тату-студія
дизайн
тренди
візуальна айдентика
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сидоренко А. Еволюція візуальної айдентики тату-студій в україні: тренди та кейси / А. Сидоренко, С. Шолохова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 332-335.
Abstract: Візуальна айдентика відіграє ключову роль у формуванні впізна- ваності бренду тату-студій, впливаючи на сприйняття та залучення клієнтів. Дослідження розглядає основні тенденції розвитку брендингу тату- студій в Україні, аналізує реальні кейси та оцінює ефективність сучасних дизайнерських рішень. Особлива увага приділяється впливу мінімалізму, індустріального стилю та національних мотивів на створення унікальних візуальних концепцій.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31294
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 3_2025-332-335.pdf513,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.