Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГородецький, Юрій Дмитрович-
dc.contributor.authorФалтус, Анастасія Едуардівна-
dc.date.accessioned2025-10-07T12:27:05Z-
dc.date.available2025-10-07T12:27:05Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationФалтус А. Е. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / А. Е. Фалтус ; наук. кер. Ю. Д. Городецький ; рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2025. – 60 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31378-
dc.description.abstractДосліджено сучасні підходи до вдосконалення комплексу маркетингу підприємства готельної сфери в умовах динамічного ринкового середовища, цифрової трансформації та змін у споживчій поведінці. Особливу увагу приділено аналізу маркетингової діяльності готелю Reikartz Аташе Київ як прикладу підприємства, що функціонує в умовах високої конкуренції, нестабільного туристичного потоку та економічних викликів. Обґрунтовано напрями модернізації елементів маркетингового комплексу: товарної, цінової, розподільчої та комунікаційної політики, з метою підвищення ефективності взаємодії з цільовою аудиторією та посилення конкурентних переваг.uk
dc.description.abstractThe paper explores modern approaches to improving the marketing mix of an enterprise in the hotel industry under conditions of a dynamic market environment, digital transformation, and changes in consumer behavior. Particular attention is paid to the analysis of the marketing activities of the Reikartz Attache Kyiv hotel as an example of a business operating in a highly competitive environment, unstable tourist flows, and economic challenges. The work substantiates directions for the modernization of marketing mix elements: product, pricing, distribution, and communication policies, with the aim of increasing the effectiveness of interaction with the target audience and enhancing competitive advantages.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleШляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємстваuk
dc.title.alternativeWays to Improve the Marketing Mix of an Enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorFaltus, A.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМР-1-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorHorodetskiy, Yu.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Faltus_Horodetskiy.pdf979,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.