Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31378
Title: Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства
Other Titles: Ways to Improve the Marketing Mix of an Enterprise
Authors: Городецький, Юрій Дмитрович
Фалтус, Анастасія Едуардівна
Keywords: маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
marketing activity
marketing mix
competitiveness
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Фалтус А. Е. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / А. Е. Фалтус ; наук. кер. Ю. Д. Городецький ; рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2025. – 60 с.
Abstract: Досліджено сучасні підходи до вдосконалення комплексу маркетингу підприємства готельної сфери в умовах динамічного ринкового середовища, цифрової трансформації та змін у споживчій поведінці. Особливу увагу приділено аналізу маркетингової діяльності готелю Reikartz Аташе Київ як прикладу підприємства, що функціонує в умовах високої конкуренції, нестабільного туристичного потоку та економічних викликів. Обґрунтовано напрями модернізації елементів маркетингового комплексу: товарної, цінової, розподільчої та комунікаційної політики, з метою підвищення ефективності взаємодії з цільовою аудиторією та посилення конкурентних переваг.
The paper explores modern approaches to improving the marketing mix of an enterprise in the hotel industry under conditions of a dynamic market environment, digital transformation, and changes in consumer behavior. Particular attention is paid to the analysis of the marketing activities of the Reikartz Attache Kyiv hotel as an example of a business operating in a highly competitive environment, unstable tourist flows, and economic challenges. The work substantiates directions for the modernization of marketing mix elements: product, pricing, distribution, and communication policies, with the aim of increasing the effectiveness of interaction with the target audience and enhancing competitive advantages.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31378
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom 075_Faltus_Horodetskiy.pdf979,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.