Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31320
Назва: Using of traditional cultural elements in the design of packaging for cosmetic products
Автори: Zheng, Yadi
Pashkevych, Kalyna
Ключові слова: consumer engagement
traditional culture
cosmetic packaging
logo design
modern style
brand identity
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Zheng Y. Using of traditional cultural elements in the design of packaging for cosmetic products / Y. Zheng, K. Pashkevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – Т. 3. – С. 284-287.
Короткий огляд (реферат): This paper explores the integration of traditional cultural elements with modern design principles in cosmetic packaging to create innovative and culturally resonant products. It discusses the importance of logo design, packaging aesthetics, and how these elements contribute to brand identity and consumer engagement. By analyzing successful case studies, this research aims to provide insights into creating packaging that not only protects and presents the product but also builds an emotional connection with the target audience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31320
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-284-287.pdf534,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.