Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31261
Title: Стійка мода та кастомізація в дизайні корпоративного одягу для зво
Authors: Мазнєв, Євген
Нізін, Віталій
Keywords: корпоративний стиль
стале споживання
брендинг
корпоративний одяг
кастомізація
стійка мода
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Мазнєв Є. Стійка мода та кастомізація в дизайні корпоративного одягу для зво / Є. Мазнєв, В. Нізін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 368-370.
Abstract: Розглянуто один із можливих шляхів створення корпоративного стилю ЗВО на основі дизайну корпоративного одягу. Розглядаються методи персоналізації через інтеграцію принципів кастомізації та брендування з дотриманням основних напрямків стійкої (екологічної) моди.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31261
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 1_2025 (4)-368-370.pdf669,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.