Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазнєв, Євген-
dc.contributor.authorНізін, Віталій-
dc.date.accessioned2025-09-30T11:20:49Z-
dc.date.available2025-09-30T11:20:49Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationМазнєв Є. Стійка мода та кастомізація в дизайні корпоративного одягу для зво / Є. Мазнєв, В. Нізін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 368-370.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31261-
dc.description.abstractРозглянуто один із можливих шляхів створення корпоративного стилю ЗВО на основі дизайну корпоративного одягу. Розглядаються методи персоналізації через інтеграцію принципів кастомізації та брендування з дотриманням основних напрямків стійкої (екологічної) моди.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкорпоративний стильuk
dc.subjectстале споживанняuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectкорпоративний одягuk
dc.subjectкастомізаціяuk
dc.subjectстійка модаuk
dc.titleСтійка мода та кастомізація в дизайні корпоративного одягу для звоuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-368-370.pdf669,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.