Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31261
Назва: Стійка мода та кастомізація в дизайні корпоративного одягу для зво
Автори: Мазнєв, Євген
Нізін, Віталій
Ключові слова: корпоративний стиль
стале споживання
брендинг
корпоративний одяг
кастомізація
стійка мода
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мазнєв Є. Стійка мода та кастомізація в дизайні корпоративного одягу для зво / Є. Мазнєв, В. Нізін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 368-370.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто один із можливих шляхів створення корпоративного стилю ЗВО на основі дизайну корпоративного одягу. Розглядаються методи персоналізації через інтеграцію принципів кастомізації та брендування з дотриманням основних напрямків стійкої (екологічної) моди.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31261
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-368-370.pdf669,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.