Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31225
Назва: Вплив сюрреалізму на тенденції сучасного графічного дизайну
Автори: Сидоренко, Андрій
Дікіна, Ангеліна
Ключові слова: цифрове мистецтво
реклама
сюрреалізм
брендинг
графічний дизайн
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сидоренко А. Вплив сюрреалізму на тенденції сучасного графічного дизайну / А. Сидоренко, А. Дікіна // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 316-319.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджується вплив сюрреалізму на тенденції в сучасному графічному дизайні, зокрема у роботі дизайнерів над брендингом, ілюстраціями та розробкою рекламної продукції. Аналізується, як і чому сюрреалістична естетика стає популярною серед творців візуального цифрового контенту. Окрему увагу приділено вивченню того, як застосування сюрреалістичної естетики в дизайні брендів, пакувань і розробці обкладинок музичних альбомів впливає на сприйняття сучасного споживача, формуючи асоціативний зв’язок продукту або послуги із бажаннями, мріями та очікуваннями цільової аудиторії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31225
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-316-319.pdf542,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.