Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31225
Title: Вплив сюрреалізму на тенденції сучасного графічного дизайну
Authors: Сидоренко, Андрій
Дікіна, Ангеліна
Keywords: цифрове мистецтво
реклама
сюрреалізм
брендинг
графічний дизайн
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сидоренко А. Вплив сюрреалізму на тенденції сучасного графічного дизайну / А. Сидоренко, А. Дікіна // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 316-319.
Abstract: У роботі досліджується вплив сюрреалізму на тенденції в сучасному графічному дизайні, зокрема у роботі дизайнерів над брендингом, ілюстраціями та розробкою рекламної продукції. Аналізується, як і чому сюрреалістична естетика стає популярною серед творців візуального цифрового контенту. Окрему увагу приділено вивченню того, як застосування сюрреалістичної естетики в дизайні брендів, пакувань і розробці обкладинок музичних альбомів впливає на сприйняття сучасного споживача, формуючи асоціативний зв’язок продукту або послуги із бажаннями, мріями та очікуваннями цільової аудиторії.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31225
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 2_2025-316-319.pdf542,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.