Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210
Назва: | Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів |
Автори: | Безугла, Руслана Горчинський, Ігор |
Ключові слова: | game design ігрова індустрія 3D персонаж комп’ютерні ігри ригінг |
Дата публікації: | 4-кві-2025 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Безугла Р. Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів / Р. Безугла, І. Горчинський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 233-235. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі здійснено аналіз значення ролі скелета як інструмента проєктування при розробці 3D персонажів для комп’ютерних ігор. Розглянуто проблематику та специфіку використання скелету в розробці 3D персонажів для ігрових проєктів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Том 2_2025-233-235.pdf | 578,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.