Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210
Назва: Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів
Автори: Безугла, Руслана
Горчинський, Ігор
Ключові слова: game design
ігрова індустрія
3D
персонаж
комп’ютерні ігри
ригінг
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Безугла Р. Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів / Р. Безугла, І. Горчинський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 233-235.
Короткий огляд (реферат): В роботі здійснено аналіз значення ролі скелета як інструмента проєктування при розробці 3D персонажів для комп’ютерних ігор. Розглянуто проблематику та специфіку використання скелету в розробці 3D персонажів для ігрових проєктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-233-235.pdf578,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.