Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Руслана-
dc.contributor.authorГорчинський, Ігор-
dc.date.accessioned2025-09-26T11:37:15Z-
dc.date.available2025-09-26T11:37:15Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationБезугла Р. Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів / Р. Безугла, І. Горчинський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 233-235.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210-
dc.description.abstractВ роботі здійснено аналіз значення ролі скелета як інструмента проєктування при розробці 3D персонажів для комп’ютерних ігор. Розглянуто проблематику та специфіку використання скелету в розробці 3D персонажів для ігрових проєктів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectgame designuk
dc.subjectігрова індустріяuk
dc.subject3Duk
dc.subjectперсонажuk
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk
dc.subjectригінгuk
dc.titleСучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-233-235.pdf578,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.