Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31181
Title: Аналіз рекламної діяльності підприємства (ТОВ «Данон Дніпро»)
Other Titles: Analysis of advertising activities of the enterprise
Authors: Шевчук, Павло Дмитрович
Мушат, Єлизавета Вячеславівна
Keywords: рекламна діяльність
ефективність реклами
рекламні стратегії
ТОВ «Данон Дніпро»
оптимізація рекламних заходів
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Мушат Є. В. Аналіз рекламної діяльності підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Є. В. Мушат ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. Ю. Д. Городецький. - Київ. КНУТД, 2025. – 74 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні основи та практичні аспекти рекламної діяльності підприємства. Досліджено сутність, види та функції реклами в сучасних ринкових умовах, а також методологічні засади організації рекламної діяльності. Проаналізовано рекламну діяльність ТОВ «Данон Дніпро», його організаційно-економічну характеристику, існуючі рекламні стратегії та інструменти, оцінено ефективність рекламних кампаній. На основі комплексного аналізу розроблено рекомендації щодо оптимізації рекламної діяльності та запропоновано програму підвищення ефективності рекламних заходів підприємства.
The bachelor's qualification work examines the theoretical foundations and practical aspects of the enterprise's advertising activities. The essence, types, and functions of advertising in modern market conditions, as well as methodological principles of organizing advertising activities are investigated. The advertising activities of "Danon Dnipro" LLC, its organizational and economic characteristics, existing advertising strategies and tools are analyzed, and the effectiveness of advertising campaigns is evaluated. Based on a comprehensive analysis, recommendations for optimizing advertising activities have been developed and a program for improving the effectiveness of the enterprise's advertising measures has been proposed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31181
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom 075_Mushat_Shevchuk.pdf1,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.