Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевчук, Павло Дмитрович-
dc.contributor.authorМушат, Єлизавета Вячеславівна-
dc.date.accessioned2025-09-26T07:43:34Z-
dc.date.available2025-09-26T07:43:34Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationМушат Є. В. Аналіз рекламної діяльності підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Є. В. Мушат ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. Ю. Д. Городецький. - Київ. КНУТД, 2025. – 74 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31181-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні основи та практичні аспекти рекламної діяльності підприємства. Досліджено сутність, види та функції реклами в сучасних ринкових умовах, а також методологічні засади організації рекламної діяльності. Проаналізовано рекламну діяльність ТОВ «Данон Дніпро», його організаційно-економічну характеристику, існуючі рекламні стратегії та інструменти, оцінено ефективність рекламних кампаній. На основі комплексного аналізу розроблено рекомендації щодо оптимізації рекламної діяльності та запропоновано програму підвищення ефективності рекламних заходів підприємства.uk
dc.description.abstractThe bachelor's qualification work examines the theoretical foundations and practical aspects of the enterprise's advertising activities. The essence, types, and functions of advertising in modern market conditions, as well as methodological principles of organizing advertising activities are investigated. The advertising activities of "Danon Dnipro" LLC, its organizational and economic characteristics, existing advertising strategies and tools are analyzed, and the effectiveness of advertising campaigns is evaluated. Based on a comprehensive analysis, recommendations for optimizing advertising activities have been developed and a program for improving the effectiveness of the enterprise's advertising measures has been proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectрекламні стратегіїuk
dc.subjectТОВ «Данон Дніпро»uk
dc.subjectоптимізація рекламних заходівuk
dc.titleАналіз рекламної діяльності підприємства (ТОВ «Данон Дніпро»)uk
dc.title.alternativeAnalysis of advertising activities of the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorMushat, Yelyzaveta-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМР-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShevchuk, Pavlo-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Mushat_Shevchuk.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.