Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31181
Назва: Аналіз рекламної діяльності підприємства (ТОВ «Данон Дніпро»)
Інші назви: Analysis of advertising activities of the enterprise
Автори: Шевчук, Павло Дмитрович
Мушат, Єлизавета Вячеславівна
Ключові слова: рекламна діяльність
ефективність реклами
рекламні стратегії
ТОВ «Данон Дніпро»
оптимізація рекламних заходів
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мушат Є. В. Аналіз рекламної діяльності підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Є. В. Мушат ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. Ю. Д. Городецький. - Київ. КНУТД, 2025. – 74 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні основи та практичні аспекти рекламної діяльності підприємства. Досліджено сутність, види та функції реклами в сучасних ринкових умовах, а також методологічні засади організації рекламної діяльності. Проаналізовано рекламну діяльність ТОВ «Данон Дніпро», його організаційно-економічну характеристику, існуючі рекламні стратегії та інструменти, оцінено ефективність рекламних кампаній. На основі комплексного аналізу розроблено рекомендації щодо оптимізації рекламної діяльності та запропоновано програму підвищення ефективності рекламних заходів підприємства.
The bachelor's qualification work examines the theoretical foundations and practical aspects of the enterprise's advertising activities. The essence, types, and functions of advertising in modern market conditions, as well as methodological principles of organizing advertising activities are investigated. The advertising activities of "Danon Dnipro" LLC, its organizational and economic characteristics, existing advertising strategies and tools are analyzed, and the effectiveness of advertising campaigns is evaluated. Based on a comprehensive analysis, recommendations for optimizing advertising activities have been developed and a program for improving the effectiveness of the enterprise's advertising measures has been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31181
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Mushat_Shevchuk.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.