Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31180
Title: Впровадження маркетингових комунікацій для просування інтернет-магазину
Other Titles: Implementation of marketing communications to promote an online store
Authors: Шевчук, Павло Дмитрович
Фєськова, Уляна Володимирівна
Keywords: маркетинг
нтернет-магазин
ефективність маркетингу
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Фєськова У. В. Впровадження маркетингових комунікацій для просування інтернет-магазину : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / У. В. Фєськова ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. К. О. Шіковець. - Київ. КНУТД, 2025. – 67 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота досліджує маркетингові комунікації як інструмент просування інтернет-магазину на прикладі «ROZETKA». Мета — надати рекомендації для вдосконалення SMM-стратегії. Розглянуто теоретичні засади SMM, проаналізовано діяльність «ROZETKA» та її конкурента — «Epicentr Market». Запропоновано шляхи покращення контенту, реклами та взаємодії з аудиторією в соцмережах.
The qualification work explores marketing communications as a tool for promoting an online store on the example of ROZETKA. The aim is to provide recommendations for improving its SMM strategy. The paper examines the theoretical foundations of SMM, analyzes the activities of "ROZETKA" and its competitor "Epicentr Market," and proposes ways to enhance content, advertising, and audience engagement on social media.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31180
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom 075_Fieskova_Shevchuk.pdf4,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.