Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевчук, Павло Дмитрович-
dc.contributor.authorФєськова, Уляна Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-09-26T07:42:49Z-
dc.date.available2025-09-26T07:42:49Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationФєськова У. В. Впровадження маркетингових комунікацій для просування інтернет-магазину : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / У. В. Фєськова ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. К. О. Шіковець. - Київ. КНУТД, 2025. – 67 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31180-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота досліджує маркетингові комунікації як інструмент просування інтернет-магазину на прикладі «ROZETKA». Мета — надати рекомендації для вдосконалення SMM-стратегії. Розглянуто теоретичні засади SMM, проаналізовано діяльність «ROZETKA» та її конкурента — «Epicentr Market». Запропоновано шляхи покращення контенту, реклами та взаємодії з аудиторією в соцмережах.uk
dc.description.abstractThe qualification work explores marketing communications as a tool for promoting an online store on the example of ROZETKA. The aim is to provide recommendations for improving its SMM strategy. The paper examines the theoretical foundations of SMM, analyzes the activities of "ROZETKA" and its competitor "Epicentr Market," and proposes ways to enhance content, advertising, and audience engagement on social media.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectнтернет-магазинuk
dc.subjectефективність маркетингуuk
dc.titleВпровадження маркетингових комунікацій для просування інтернет-магазинуuk
dc.title.alternativeImplementation of marketing communications to promote an online storeuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorFieskova, Uliana-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМР-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShevchuk, Pavlo-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Fieskova_Shevchuk.pdf4,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.