Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГородецький, Юрій Дмитрович-
dc.contributor.authorКоломієць, Михайло Антонович-
dc.date.accessioned2025-10-08T11:56:22Z-
dc.date.available2025-10-08T11:56:22Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationКоломієць М. А. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / М. А. Коломієць ; наук. кер. Ю. Д. Городецький ; рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2025. – 62 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31381-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено еволюцію маркетингового комплексу підприємства в контексті цифрової трансформації та змін споживчої поведінки. Проаналізовано перехід від класичної моделі 4P до клієнтоцентричних і технологічно адаптивних моделей управління маркетингом. Особлива увага приділена діяльності ПрАТ «Галичина» як прикладу успішної адаптації до ринкових змін. У межах дослідження проведено оцінку зовнішнього і внутрішнього маркетингового середовища, здійснено SWOT-аналіз, розглянуто комунікаційну політику компанії та ключові показники ефективності для окремого продукту. Отримані результати мають практичну цінність для розробки сучасних стратегій маркетингової діяльності підприємств у галузі молочної продукції.uk
dc.description.abstractThis qualification thesis explores the evolution of the enterprise marketing mix in the context of digital transformation and changing consumer behavior. The transition from the classical 4P model to client-centered and technologically adaptive models of marketing management is analyzed. Special attention is paid to the activities of PJSC "Halychyna" as an example of successful adaptation to market changes. The study includes an assessment of the external and internal marketing environment, a SWOT analysis, a review of the company's communication policy, and key performance indicators for a specific product. The results obtained have practical value for developing modern marketing strategies for enterprises in the dairy industry.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмодель 4Puk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectклієнтоцентричністьuk
dc.subject4P modeluk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectdigital transformationuk
dc.subjectclient-centricityuk
dc.titleШляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємстваuk
dc.title.alternativeWays to Improve the Marketing Mix of an Enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorKolomiiets, M.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДМР-1-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorHorodetskiy, Yuri Dmytrovychen
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Kolomiec_Horodetskiy.pdf835,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.