Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31350
Назва: Corporate souvenir design: best practices and development trends
Автори: Chubotina, Iryna
Qiu, Yuqing
Ключові слова: Material connotations
Graphic design
Company souvenirs
Shape
Logo design
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Chubotina I. Corporate souvenir design: best practices and development trends / I. Chubotina, Y. Qiu // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 201-202.
Короткий огляд (реферат): The paper examines the significance of corporate souvenir design, the importance of corporate style and its elements for strengthening the company's image and defining its cultural identity. It explores how best to combine various advertising elements in souvenir design.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31350
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-201-202.pdf373,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.