Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChubotina, Iryna-
dc.contributor.authorQiu, Yuqing-
dc.date.accessioned2025-10-06T08:49:34Z-
dc.date.available2025-10-06T08:49:34Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationChubotina I. Corporate souvenir design: best practices and development trends / I. Chubotina, Y. Qiu // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 201-202.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31350-
dc.description.abstractThe paper examines the significance of corporate souvenir design, the importance of corporate style and its elements for strengthening the company's image and defining its cultural identity. It explores how best to combine various advertising elements in souvenir design.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectMaterial connotationsuk
dc.subjectGraphic designuk
dc.subjectCompany souvenirsuk
dc.subjectShapeuk
dc.subjectLogo designuk
dc.titleCorporate souvenir design: best practices and development trendsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-201-202.pdf373,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.