Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31345
Назва: Design of city cultural and tourism product brand IP Image
Автори: Liang, Jiayue
Yatsenko, Maryna
Ключові слова: digital technology
visual storytelling
urban cultural tourism products
brand IP image design
urban culture
user experience
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Liang J. Design of city cultural and tourism product brand IP Image / J. Liang, M. Yatsenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 215-218.
Короткий огляд (реферат): This article explores the role of brand IP image design in urban cultural tourism products, emphasizing its significance in inheriting and innovating urban culture. It analyzes modern design trends and discusses the challenges and opportunities for designers in balancing globalization and localization, with a focus on protecting cultural diversity. It is noted that effective IP design can enhance market value, preserve local cultural characteristics, and promote the inheritance and innovation of culture in the context of globalization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31345
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-215-218.pdf493,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.