Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLiang, Jiayue-
dc.contributor.authorYatsenko, Maryna-
dc.date.accessioned2025-10-06T08:46:14Z-
dc.date.available2025-10-06T08:46:14Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationLiang J. Design of city cultural and tourism product brand IP Image / J. Liang, M. Yatsenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 215-218.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31345-
dc.description.abstractThis article explores the role of brand IP image design in urban cultural tourism products, emphasizing its significance in inheriting and innovating urban culture. It analyzes modern design trends and discusses the challenges and opportunities for designers in balancing globalization and localization, with a focus on protecting cultural diversity. It is noted that effective IP design can enhance market value, preserve local cultural characteristics, and promote the inheritance and innovation of culture in the context of globalization.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectdigital technologyuk
dc.subjectvisual storytellinguk
dc.subjecturban cultural tourism productsuk
dc.subjectbrand IP image designuk
dc.subjecturban cultureuk
dc.subjectuser experienceuk
dc.titleDesign of city cultural and tourism product brand IP Imageuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-215-218.pdf493,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.