Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевчук, Павло Дмитрович-
dc.contributor.authorАшрафі, Варсафія-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:02:40Z-
dc.date.available2025-10-03T12:02:40Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationАшрафі Варсафія. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Варсафія Ашрафі ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2025. – 55 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31306-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти функціонування системи маркетингових досліджень на підприємстві. Визначено їхню роль у формуванні управлінських рішень та розробці маркетингових стратегій. На прикладі ТОВ «Родорс» проведено анкетне опитування для вивчення споживчих уподобань на ринку меблів. Аналіз результатів дозволив виявити основні поведінкові характеристики споживачів і сформулювати пропозиції щодо вдосконалення маркетингової політики. Запропоновано шляхи підвищення ефективності досліджень, зокрема через цифровізацію, гнучке планування та активне використання аналітичних інструментів.uk
dc.description.abstractThe thesis explores theoretical and practical aspects of the functioning of the marketing research system at the enterprise. The role of marketing research in managerial decision-making and the development of marketing strategies is defined. A consumer survey was conducted at LLC "Rodors" to study customer preferences in the furniture market. The analysis of results revealed key behavioral characteristics of consumers and provided recommendations for improving the company's marketing policy. The study suggests ways to enhance the effectiveness of marketing research, including digitalization, flexible planning, and the use of analytical tools.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.titleШляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємстваuk
dc.title.alternativeWays to improve the enterprise's marketing complexuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorAshrafi, Varsafiya-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМР-1-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShevchuk, Pavlo-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Ashrafi _Shevchuk.pdf697,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.