Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, Олена-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Галина-
dc.date.accessioned2025-10-03T08:58:21Z-
dc.date.available2025-10-03T08:58:21Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationВасильєва О. Логотип як основа фірмового стилю кав'ярень, що спеціалізуються на фелінотерапії / О. Васильєва, Г. Литвиненко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3 – Київ : КНУТД, 2025. – С. 315-317.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31304-
dc.description.abstractУ роботі досліджено особливості дизайну логотипів кав’ярень, що спеціалізуються на фелінотерапії. Проаналізовано графічні елементи, колірні рішення та шрифтові особливості логотипів світових та українських закладів. Визначено ключові візуальні підходи, які формують унікальний стиль бренду, створюють атмосферу затишку та позитивно впливають на емоційне сприйняття відвідувачів. Отримані результати підтверджують важливу роль логотипу у формуванні впізнаваності та позиціонуванні кав’ярень з фелінотерапією на ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectшрифтuk
dc.titleЛоготип як основа фірмового стилю кав'ярень, що спеціалізуються на фелінотерапіїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-315-317.pdf638,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.