Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31301
Назва: Розробка дизайну фірмового стилю та просування бренду ultrastride
Автори: Березненко, Сергій
Шелудченко, Ганна
Ріпка, Галина
Ключові слова: UltraStride
аналіз ринку
стратегія
технологічність
бренд
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Березненко С. Розробка дизайну фірмового стилю та просування бренду ultrastride / С. Березненко, Г. Шелудченко, Г. Ріпка // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 305-307.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз ринку спортивних шкарпеток, визначено цільову аудиторію та її основні потреби. Дослідження включає розробку концепції бренду: назву, місію та унікальні характеристики продукту. Створено логотип, візуальну айдентику та дизайн пакування. Сформовано маркетингову стратегію для просування бренду в цифрових і традиційних каналах комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31301
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-305-307.pdf410,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.