Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерезненко, Сергій-
dc.contributor.authorШелудченко, Ганна-
dc.contributor.authorРіпка, Галина-
dc.date.accessioned2025-10-03T08:28:25Z-
dc.date.available2025-10-03T08:28:25Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationБерезненко С. Розробка дизайну фірмового стилю та просування бренду ultrastride / С. Березненко, Г. Шелудченко, Г. Ріпка // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 305-307.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31301-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз ринку спортивних шкарпеток, визначено цільову аудиторію та її основні потреби. Дослідження включає розробку концепції бренду: назву, місію та унікальні характеристики продукту. Створено логотип, візуальну айдентику та дизайн пакування. Сформовано маркетингову стратегію для просування бренду в цифрових і традиційних каналах комунікації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectUltraStrideuk
dc.subjectаналіз ринкуuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectтехнологічністьuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleРозробка дизайну фірмового стилю та просування бренду ultrastrideuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-305-307.pdf410,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.