Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄжова, Ольга-
dc.contributor.authorТкаченко, Віра-
dc.date.accessioned2025-10-03T08:21:38Z-
dc.date.available2025-10-03T08:21:38Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationЄжова О. Дизайн фірмового стилю українських кондитерських магазинів / О. Єжова, В. Ткаченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 322-324.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31297-
dc.description.abstractДосліджено фірмовий стиль як ключовий елемент дизайну візуальної ідентичності кондитерських брендів України. Проаналізовано дизайн логотипів, колірних рішень, оформлення вітрин торговельних точок та рекламної продукції трьох відомих компаній: «ROSHEN», «Львівська майстерня шоколаду» та «Вацак». Виявлено, що «ROSHEN» вирізняється класичним логотипом і святковими вітринами, «Львівська майстерня шоколаду» підкреслює історичну спадщину Львова, а «Вацак» поєднує домашній затишок з інноваційністю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectкондитерська продукціяuk
dc.subjectколірна схемаuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectдизайн вітриниuk
dc.titleДизайн фірмового стилю українських кондитерських магазинівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-322-324.pdf807,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.