Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31287
Назва: Дизайн візуальних повідомлень у соцмережах: естетичні та культурологічні аспекти
Автори: Хиневич, Роман
Єжова, Ольга
Ключові слова: адаптивність дизайну
візуальна комунікація
колористика
типографіка
графічний дизайн
інтерактивний контент
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хиневич Р. Дизайн візуальних повідомлень у соцмережах: естетичні та культурологічні аспекти / Р. Хиневич, О. Єжова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 371-373.
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує особливості дизайну візуальних повідомлень у соціальних мережах, акцентуючи увагу на естетичних, культурних та технологічних аспектах. Розглядається вплив кольору, типографіки, композиції та інтерактивних елементів на сприйняття контенту аудиторією. Аналізується роль адаптивності дизайну, персоналізації за допомогою штучного інтелекту та використання доповненої реальності у створенні ефективних комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31287
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-371-373.pdf736,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.