Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлівінська, Аліна-
dc.contributor.authorМороз, Мар’я-
dc.date.accessioned2025-10-01T07:20:29Z-
dc.date.available2025-10-01T07:20:29Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationСлівінська А. Наративний дизайн у сучасній ігровій індустрії / А. Слівінська, М. Мороз // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 348-349.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31271-
dc.description.abstractСтаття розкриває розуміння особливостей наративного дизайну, його ролі та призначення у створенні відеоігор. На основі аналізу відеогри «Red Dead Redemption 2 (Rockstar 2018)» виокремлено основні напрямки і прийоми створення наративного дизайн-проекту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectнарративний дизайнuk
dc.subjectсторітелінгuk
dc.subjectгеймдизайнuk
dc.subjectдизайн персонажаuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectігрова індустріяuk
dc.titleНаративний дизайн у сучасній ігровій індустріїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-348-349.pdf551,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.