Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31270
Назва: Проблема визначення поняття «фірмовий стиль»
Автори: Слівінська, Аліна
Малига, Софія
Ключові слова: фірмовий стиль
графічний дизайн
айдентика
брендинг
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Слівінська А. Проблема визначення поняття «фірмовий стиль» / А. Слівінська, С. Малига // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 346-347.
Короткий огляд (реферат): У роботі аналізується зміст поняття фірмовий стиль, порівнюється ознаками змісту понять айдентика та брендинг для ефективного засвоєння категоріально-понятійним апаратом графічного дизайну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31270
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-346-347.pdf561,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.