Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлівінська, Аліна-
dc.contributor.authorМалига, Софія-
dc.date.accessioned2025-10-01T07:19:56Z-
dc.date.available2025-10-01T07:19:56Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationСлівінська А. Проблема визначення поняття «фірмовий стиль» / А. Слівінська, С. Малига // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 346-347.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31270-
dc.description.abstractУ роботі аналізується зміст поняття фірмовий стиль, порівнюється ознаками змісту понять айдентика та брендинг для ефективного засвоєння категоріально-понятійним апаратом графічного дизайну.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleПроблема визначення поняття «фірмовий стиль»uk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-346-347.pdf561,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.