Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31183
Title: Розроблення програмних методів процедурної генерації на прикладі roguelike
Other Titles: Development of software methods of procedural generation on the example of roguelike
Authors: Астістова, Тетяна Іванівна
Москаленко, Ігор Андрійович
Keywords: процедурна генерація
procedural generation
Unity, Bifrost
геймдев
випадкова генерація
dungeon generation
генерація рівнів
roguelike
ігрові рівні
random generation
gamedev
game levels
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Москаленко І. А. Розроблення програмних методів процедурної генерації на прикладі roguelike : кваліфікаційна магістерська робота за спеціальністю 122 "Комп’ютерні науки" / І. А. Москаленко ; наук. кер. Т. І. Астістова. – Київ : КНУТД, 2024. – 75 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі було розроблено програму що використовує методи процедурної генерації для автоматизованого процесу створення унікального контенту. Програма використовує алгоритми для псевдовипадкової генерації для спрощення процесу розробки та підвищення унікальності генерованого контенту в процесі експлуатації. Реалізовано виконання програми, заснованої на принципах жанру roguelike, в основі якого лежить псевдовипадкова генеративність. Розробка базується на кількох основних методах, які застосовуються у різних аспектах генерації, але об’єднані в одній програмі для покращення генеративних особливостей. Ключові слова: процедурна генерація, roguelike, ігрові рівні, генерація рівнів, dungeon generation, випадкова генерація, геймдев, Unity, Bifrost, C# ABSTRACT Moskalenko I. A. Development of software methods of procedural generation on the example of roguelike. Qualification work in the specialty 122 – “Computer Science” – Kyiv National University of Technology and Design, Kyiv, 2024. In qualification work, a program utilizing procedural generation methods for automating the creation of unique content was developed. The program employs algorithms for pseudorandom generation to streamline the development process and enhance the uniqueness of generated content during operation. The program's implementation is based on the principles of the roguelike genre, which relies on pseudorandom generation as its foundation. The development integrates several core methods in various generation aspects, unified within a single program to improve generative capabilities. Keywords: procedural generation, roguelike, game levels, level generation, dungeon generation, random generation, gamedev, Unity, Bifrost
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31183
Faculty: Інститут інженерії та інформаційних технологій
Факультет мехатроніки та комп'ютерних технологій
Department: Кафедра комп'ютерних наук
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЛАГІАТ Диплом_Москаленко Ігор_МгІТ1-23.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.