Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31179
Назва: Формування та розвиток ідентичності бренду
Інші назви: Formation and Development of Brand Identity
Автори: Шевчук, Павло Дмитрович
Чичановська, Олександра Ігорівна
Ключові слова: бренд-ідентичність
стратегія бренду
цифровий маркетинг
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чичановська О. І. Формування та розвиток ідентичності бренду : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / О. І. Чичановська ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. А. М. Орел. - Київ. КНУТД, 2025. – С. 73
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено формування бренд-ідентичності продакшн-компанії "Omnicore", включаючи візуальні та вербальні елементи бренду і tone of voice. Проаналізовано поточний стан бренд-комунікації, виявлено проблеми та запропоновано рекомендації щодо покращення позиціонування бренду в цифровому середовищі.Ключові слова: бренд-ідентичність, стратегія бренду, цифровий маркетинг.
The qualification work investigates the formation of the brand identity of the production company “Omnicore”, including visual and verbal elements of the brand and tone of voice. The current state of brand communication is analyzed, problems are identified, and recommendations for improving brand positioning in the digital environment are proposed.Keywords: brand identity, brand strategy, digital marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31179
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Chychanovska_Shevchuk.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.