Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевчук, Павло Дмитрович-
dc.contributor.authorЧичановська, Олександра Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-09-26T07:42:07Z-
dc.date.available2025-09-26T07:42:07Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationЧичановська О. І. Формування та розвиток ідентичності бренду : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / О. І. Чичановська ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. А. М. Орел. - Київ. КНУТД, 2025. – С. 73uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31179-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено формування бренд-ідентичності продакшн-компанії "Omnicore", включаючи візуальні та вербальні елементи бренду і tone of voice. Проаналізовано поточний стан бренд-комунікації, виявлено проблеми та запропоновано рекомендації щодо покращення позиціонування бренду в цифровому середовищі.Ключові слова: бренд-ідентичність, стратегія бренду, цифровий маркетинг.uk
dc.description.abstractThe qualification work investigates the formation of the brand identity of the production company “Omnicore”, including visual and verbal elements of the brand and tone of voice. The current state of brand communication is analyzed, problems are identified, and recommendations for improving brand positioning in the digital environment are proposed.Keywords: brand identity, brand strategy, digital marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбренд-ідентичністьuk
dc.subjectстратегія брендуuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.titleФормування та розвиток ідентичності брендуuk
dc.title.alternativeFormation and Development of Brand Identityuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorChychanovska, Oleksandra-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМР1-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShevchuk, Pavlo-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Chychanovska_Shevchuk.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.