Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32087
Назва: Ukrainian Territory‑A Artistic Agency: a Synthesis of Ukrainian Folklore and Popular Music Art in Sound Recording
Автори: Кочержук, Денис Васильович
Ключові слова: українська музична культура
мистецька агенція
Територія-А
фестиваль
фольклор
популярна музика
звукозапис
телезапис
хіт-парад
Дата публікації: 14-гру-2023
Бібліографічний опис: Кочержук Д. В. Українська мистецька агенція «Територія А»: синтез українського фольклору та популярного музичного мистецтва в звукозаписі / Д. В. Кочержук // Народна творчість та етнологія. - 2023. - № 4 (400). - С. 69 – 77.
Source: Народна творчість та етнологія
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні засади розвитку та синтезу українського популярного й народного (фольклорного) мистецтва кінця ХХ – першого двадцятиліття ХХІ ст. Основна увага зосереджена на роботі мистецької агенції «Територія‑А» (ідеолог та майстри проєкту – продюсер Олександр Бригинець, ведуча програм заслужена артистка України Анжеліка Рудницька), що спромоглася віднайти методи та форми впровадження української культури в радіо-телевізійні простори, здійснити поповнення творчого фонду звукозаписними матеріалами вітчизняного походження, зайнятися дистриб’юцією популярної пісні в сучасному аранжуванні в масмедійних просторах та популяризувати українські народні традиції серед молоді, завдяки ініціюванню фестивалів під назвами «ЕтноЗима», «ЕтноВесна», «ЕтноЛіто» та «ЕтноОсінь». Основний аналіз синтезу української популярної музики й фольклору присвячено темі відродження архетипових наспівів Західної України, створення на їх основі нових композицій та популяризацію їх серед слухацької аудиторії, просування етнічної музики в телевізійний простір і взагалі її значення для національної культури. Також уваги заслуговує перший український широкоформатний хіт-парад «Територія‑А» на каналі ICTV, що впродовж п’яти років (1995–2000) транслював тричі на тиждень відео вітчизняного виробництва, розкриваючи нові імена молодих виконавців, як провідний прообраз наступних мистецький проєктів на кшталт «Фабрика зірок», «Х‑Фактор», «Голос країни» тощо. Крім цього, у статті сконцентровано увагу на випуску газети «Музичний тиждень», яка врешті удосконалила стиль журнальних публікацій (видавцем і виконавцем замовлення була мистецька агенція «Територія‑А», що знана своїми хіт-парадами відео‑ та аудіографії серед митців української популярної музики на Всеукраїнському телеканалі ICTV). У висновках наголошено на потребі таких мистецьких задумів у майбутньому. Це у свою чергу позиціонує відродження національної культури й символіки у сфері самоідентифікації українського мистецтва серед народів інших культур.
DOI: 10.15407/nte2023.04.069
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32087
Faculty: Факультет культури і креативних індустрій
Department: Кафедра сценічного мистецтва і культури
ISSN: 2786-6181
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.