Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочержук, Денис Васильович-
dc.date.accessioned2025-12-15T10:22:21Z-
dc.date.available2025-12-15T10:22:21Z-
dc.date.issued2025-09-16-
dc.identifier.citationКочержук Д. В. Відображення еволюції музичного звукозапису в «Історії українського мистецтва» як чинника формування культурної ідентичності / Д. В. Кочержук // Українське народознавство та мистецтвознавство в контексті сучасних суспільних змін (наукова конференція пам’яті академіка НАН України Ганни Скрипник) : тези Міжнародної науково-практичної конференції. - Київ : ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України, 2025. - С. 353 - 356uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32075-
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає у необхідності критичного осмислення методологічних підходів, сформованих у публікаціях дослідників, які розкрито в «ІУМ» в галузі музичного мистецтва та виявлення місця, яке в цій системі посідає історіографія вітчизняної фонографії. Проблема полягає в тому, що традиційна музикознавча парадигма, зосереджена на композиторській творчості та нотних текстах, часто залишає поза увагою звукозапис як самостійний культурний артефакт (індустрію), що має власну генетичну характеристику, естетику (художній задум) та психологічний вплив на формування масової свідомості. Мета – проаналізувати еволюцію музичного звукозапису у виданні «Історія української музики» та обґрунтувати його роль як ключового чинника у формуванні культурної ідентичності українців кінця ХХ–ХХІ ст. Аналіз відповідних томів з «ІУМ» дозволить констатувати феномен звукозапису, що розглядається переважно як допоміжний технічний засіб фіксації та поширення аудіоінформації, а не як самостійне явище культури. Історія музичного мистецтва зображується здебільшого крізь призму композиторської творчості, аналізу музичних форм та жанрів, що базуються на нотних прикладах. Такий підхід як класичний для академічного (іноді – народного) музикознавства залишає поза увагою кілька фундаментальних аспектів, у яких звукозапис виступає не просто інструментом, а активним творчо-ідентичнісним та технологічним явищем.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН Україниuk
dc.subjectзвукозаписuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectдискографіяuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.titleВідображення еволюції музичного звукозапису в «Історії українського мистецтва» як чинника формування культурної ідентичностіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyФакультет культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра сценічного мистецтва і культуриuk
local.conference.locationІнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН Україниuk
local.conference.date2025-09-16-
local.conference.nameУкраїнське народознавство та мистецтвознавство в контексті сучасних суспільних змін (наукова конференція пам’яті академіка НАН України Ганни Скрипник)uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кочержук Д. В..pdf428,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.