Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorКипич, Інга Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-12-09T11:17:50Z-
dc.date.available2025-12-09T11:17:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКипич І. В. Політичний імідж партій у медійному просторі: етичні виміри та протокольні практики / І. В. Кипич, О. М. Коваль // Національні інтереси України. Серія: Політологія. – 2025. – № 10(15). – С. 1297–1309.uk
dc.identifier.issn3041-1793uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/32038-
dc.description.abstractУ статті досліджується взаємозв'язок між формуванням політичного іміджу партій, етичними нормами політичної комунікації та протокольними практиками у сучасному медійному просторі. Проаналізовано роль мас-медіа у конструюванні образів політичних партій та їхніх лідерів, розглянуто специфіку партійних систем у контексті медіатизації політики. Особливу увагу приділено етичним дилемам, що виникають у процесі створення та просування політичного іміджу, а також значенню протокольних норм у формуванні довіри до політичних акторів. Обґрунтовано, що ефективний політичний імідж базується на дотриманні етичних стандартів, професійному використанні медійних каналів та коректному застосуванні протокольних процедур. Розкрито механізми впливу партійної ідеології на стратегії іміджмейкінгу та показано, як різні типи партійних систем детермінують особливості медійної репрезентації політичних сил. Доведено, що у сучасних умовах цифрової трансформації медіасередовища політичні партії змушені адаптувати свої комунікаційні стратегії, поєднуючи традиційні протокольні норми з новими формами онлайн-взаємодії. Висвітлено роль етики у запобіганні маніпулятивним практикам та дезінформації у політичній комунікації. Успішні стратегії формування політичного іміджу поєднують раціональні та емоційні апеляції, використовують сучасні технології комунікації при збереженні автентичності та етичних стандартів. Результати дослідження можуть бути використані для розробки ефективних стратегій політичного позиціонування партій, удосконалення норм професійної етики у політичній сфері та підвищення якості демократичного дискурсу в медійному просторіuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмас-медіаuk
dc.subjectполітичний іміджuk
dc.subjectполітичні партіїuk
dc.subjectпартійні системиuk
dc.subjectетика політичної комунікаціїuk
dc.subjectпротоколuk
dc.subjectіміджмейкінгuk
dc.subjectмедіатизація політикиuk
dc.titleПолітичний імідж партій у медійному просторі: етичні виміри та протокольні практикиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKoval, Olga-
local.contributor.altauthorKipich, Inga-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceНаціональні інтереси Україниuk
local.subject.facultyФакультет економіки та управлінняuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра приватного та публічного праваuk
local.identifier.doi10.52058/3041-1793-2025-10(15)-1297-1309uk
local.identifier.urihttps://doi.org/10.52058/3041-1793-2025-10(15)-1297-1309uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1256.pdf1,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.