Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : [110] Collection home page

Платформи:
  1. Передові європейські практики віртуального навчання у бізнес-освіті та їх поширення в освітньому просторі України в контексті реалізації проєкту ERASMUS+ VEHUB4YOU
  2. SMART-спеціалізація регіонів та біоекономіка для сталого розвитку на національному та міжнародному рівнях
  3. Підприємницька освіта як засіб досягнення цілей стійкого розвитку та інструмент формування організаційно-підприємницького капіталу в Україні
  4. Менеджмент 4.0: освітні технології для цифрової епохи
  5. Фінансова стабільність в цифрову епоху: європейські підходи та особливості їх імплементації в Україні
  6. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних даних відповідальність несуть автори.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 110
Issue DateTitleAuthor(s)
29-Apr-2025Міжнародна академічна співпраця в умовах цифрової мобільності: потенціал і ризики для університетівБугас, Наталія
29-Apr-2025Global virtual hub ecosystems: growth dynamics and network effectsShkoda, M.; Krahmalova, N.; Honcharenko, I.
29-Apr-2025Цифрова трансформація академічної мобільності: роль віртуальних форматів у забезпеченні якості освітнього процесуБугас Н. В.
29-Apr-2025Future tendencies in education: virtual and artificial intelligence technologiesMustafayeva, Aida; Ahmadova, Samira
29-Apr-2025Partnership ecosystems: building sustainable business alliances in the face of changeShkoda, М.; Shcherbakov, V.
29-Apr-2025Current situation for business development in the rural sector in azerbaijanRasulov, Zaur
29-Apr-2025Development of creative personality as a tool for providing modern european business educationBondarenko, Svitlana
29-Apr-2025Virtual exchange as a vector of systemic transformation in business education: theoretical-methodological explication and institutional analysis of the erasmus+ vehub4you projectCherniavska, Olena; Karanja, Mwangi; Cherniavska, Oleksandra; Ruro, Paul
29-Apr-2025Design and technical implementation of an intelligent control system for transported goods in agricultureMuradzada, Elvin
29-Apr-2025The role and prospects of marketing activities in the context of sustainable developmentAliyeva, Terane
29-Apr-2025Formation and implementation issues of an enterprise's accounting policyKarimli, Gunel; Hasanovs, Shalala
29-Apr-2025Cross-cultural learning in educational contexts: challenges and strategiesAhmadova, Samira; Magliocca, Pierpaolo; Shkoda, Mariana
29-Apr-2025Peculiarities of modeling cooperation to provide access to modern european business educationBebko, Svitlana
29-Apr-2025Роль маркетингових комунікацій у просуванні цілей сталого розвитку: стратегії впливу на глобальні трансформаціїУщаповський, Владислав Сергійович
29-Apr-2025Маркетингова діяльність та комунікаційна стратегія в епоху глобальних трансформаційКравчук, Анастасія Олегівна
29-Apr-2025The socio-economic implications of digital competency development in the European UnionMagliocca, Pierpaolo; Shkoda, Mariana
29-Apr-2025Сталий розвиток і комунікація змін: роль маркетингу у глобальних трансформаціяхФоменко, Валерія Сергіївна; Квіта, Галина Миколаївна
29-Apr-2025Венчурне фінансування як інструмент прискорення росту start-up проєктівБєлялов, Талят; Гірник, Ярослав
29-Apr-2025Трансформація підприємницької освіти в контексті сталого розвитку та соціальної відповідальності бізнесуАлексеєнко, А. С.; Янечко, С. В.; Левченко, В. В.
29-Apr-2025Формування соціально орієнтованого підприємництва в умовах інтегрованих структурНесенюк, Є. С.; Слонопас, В. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 110