Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGudkova, Nataliia-
dc.contributor.authorChuzha, Anna-
dc.date.accessioned2025-10-24T08:50:18Z-
dc.date.available2025-10-24T08:50:18Z-
dc.date.issued2024-10-17-
dc.identifier.citationGudkova N. The impact of social media and influencers on the development of the fashion industry/ N. Gudkova, A. Chuzha // Збірник тез доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн-технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 17 жовтня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 407-409.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31533-
dc.description.abstractThe purpose of the research is to analyze the impact of modern technologies on the fashion industry and the role of social media in promoting brands in the fashion industry.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectsocial mediauk
dc.subjectinfluencersuk
dc.subjectdesign trendsuk
dc.titleThe impact of social media and influencers on the development of the fashion industryuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-10-17-
local.conference.nameKyivTex&Fashion-
Appears in Collections:KyivTex&Fashion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_на сайт.2024-2-426-407-409.pdf264,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.