Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГородецький, Юрій Дмитрович-
dc.contributor.authorСерб, Дарина Андріївна-
dc.date.accessioned2025-10-08T12:52:10Z-
dc.date.available2025-10-08T12:52:10Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationСерб Д. А. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Д. А. Серб ; наук. кер. Ю. Д. Городецький ; рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2025. – 57 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31384-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто сучасні підходи до удосконалення товарної політики підприємства з урахуванням змін у маркетинговому середовищі. Акцент зроблено на необхідності адаптації асортименту до потреб споживачів, конкурентного тиску та впровадження цифрових технологій. На матеріалах ТОВ «АРОМА КАВА» проведено аналіз ефективності товарного портфеля за допомогою методів SWOT і ABC-аналізу, а також ринкового позиціонування. Визначено напрями оптимізації асортименту, зокрема шляхом цифрової аналітики та персоналізації пропозицій.uk
dc.description.abstractThe qualification thesis explores modern approaches to improving the product policy of an enterprise in the context of a dynamic marketing environment. The study emphasizes the need to adapt the product assortment to changing consumer preferences, competitive pressure, and the digital transformation of business processes. Based on the case of LLC "AROMA KAVA", a comprehensive analysis of the product portfolio was carried out using the SWOT method, ABC analysis, and market positioning tools. As a result, practical recommendations were developed for optimizing the assortment, applying digital analytics tools, and personalizing product offerings.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectassortmentuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної політики підприємстваuk
dc.title.alternativeImproving the Marketing Product Policy of the Enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSerb, D.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБМР-1-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorHorodetskiy, Yu.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Serb_Horodetskiy.pdf824,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.