Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31377
Назва: Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства
Інші назви: Ways to Improve the Marketing Mix of an Enterprise
Автори: Городецький, Юрій Дмитрович
Янченко, Денис Русланович
Ключові слова: конкурентоспроможність
комплекс маркетингу
маркетингова дільність
marketing activity
marketing mix
competitiveness
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Янченко Д. Р. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Д. Р. Янченко ; наук. кер. Ю. Д. Городецький ; рец. О. С. Євсейцева. - Київ : КНУТД, 2025. – 55 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено еволюцію концепції маркетинг-міксу та її трансформацію в інструмент стратегічного управління підприємством. Визначено рівень реалізації ключових елементів комплексу маркетингу товарної, цінової, комунікаційної та збутової політик. Встановлено, що підприємство ефективно використовує цифрові платформи, гнучке ціноутворення, розширений продуктовий асортимент та мультиканальну комунікацію, що забезпечує високий рівень конкурентоспроможності в умовах динамічного ринку швидкого харчування. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії Domino’s Pizza шляхом посилення клієнтоорієнтованості, цифрових комунікацій, персоналізованих пропозицій та інтеграції аналітики споживчої поведінки в управлінські рішення.
This qualification paper explores the evolution of the marketing mix concept and its transformation into a strategic management tool. The level of implementation of the key elements of the marketing mix — product, price, promotion, and distribution policies — is assessed. It has been established that the enterprise effectively utilizes digital platforms, flexible pricing, an expanded product assortment, and multichannel communication, ensuring a high level of competitiveness in the dynamic fast-food market. Recommendations have been developed to enhance Domino’s Pizza’s marketing strategy by strengthening customer orientation, digital communication, personalized offers, and integrating consumer behavior analytics into managerial decision-making.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31377
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom 075_Yanchenko_Horodetskiy.pdf647,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.