Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Наталія-
dc.contributor.authorБілоконь, Аліна-
dc.date.accessioned2025-10-07T09:01:01Z-
dc.date.available2025-10-07T09:01:01Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationЧупріна Н. Принципи формування корпоративної айдентики виставок у сфері дизайну / Н. Чупріна, А. Білоконь // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 352-355.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31375-
dc.description.abstractВизначено корпоративної образно-проєктні айдентики в характеристики сучасних виставкових формування проєктах. Охарактеризовано взаємовплив основних властивостей естетичної якості кінцевого проєкту фірмового стилю виставкових стендів. Проаналізовано проєкт корпоративної айдентики стенду Ukrainian Design Brands в просторі міжнародних виставок.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкорпоративна айдентикаuk
dc.subjectвиставкаuk
dc.subjectпостерuk
dc.subjectдизайн-проєктuk
dc.subjectвізуальний кодuk
dc.titleПринципи формування корпоративної айдентики виставок у сфері дизайнуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-352-355.pdf677,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.