Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMalcoci, Marina-
dc.contributor.authorRacoviț, Ana-
dc.date.accessioned2025-10-06T08:44:07Z-
dc.date.available2025-10-06T08:44:07Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationMalcoci M. Packaging brend - determining factors for a company's success / M. Malcoci, A. Racoviț // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 232-235.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31341-
dc.description.abstractThe paper analyzes the role of packaging and the brand in the success of a company. The market study showed that the packaging proposed by local producers is made of cardboard, paper and polyethylene, being unattractive for consumers. And the packaging proposed by foreign producers can be characterized as follows: original, attractive and interesting. The founder of the brand ˝Anișoara RACOVIȚ Lenjerie˝ understood the role of packaging and the brand, and created several packaging variants, which reflect the refined and elegant nature of the products she makes.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectpackaging designuk
dc.subjectmessageuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectproductsuk
dc.titlePackaging brend - determining factors for a company's successuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-232-235.pdf459,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.