Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецький, Олег-
dc.contributor.authorСкляренко, Наталія-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:41:39Z-
dc.date.available2025-10-03T12:41:39Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationБілецький О. Концепції візуальної організації товарів у Дизайні середовища супермаркетів / О. Білецький, Н. Скляренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 101-104.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31333-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз візуальної організації товарів у дизайні середовища супермаркетів. Виділено концепції тематичного образу, формування багаторівневої композиції та створення гармонійного середовища із товарів у межах торгівельних площ супермаркетів. Доведено, що синтез дизайну та візуального мерчандайзингу дозволяє системно підійти до проєктування цілісного простору супермаркету. візуальна організація товарів, супермаркет, дизайн середовища,uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсупермаркетuk
dc.subjectдизайн середовищаuk
dc.subjectвізуальна організація товарівuk
dc.titleКонцепції візуальної організації товарів у Дизайні середовища супермаркетівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-101-104.pdf884,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.