Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorWang, Anqi-
dc.contributor.authorYatsenko, Maryna-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:27:35Z-
dc.date.available2025-10-03T12:27:35Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationWang A. Visual identification of corporate style in the modern beauty industry / A. Wang, M. Yatsenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 266-268.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31315-
dc.description.abstractThis study investigates how visual identity systems (VIS) strategically unify design elements – logos, colors, typography, and packaging – to shape brand narratives in the beauty industry. Through analysis of Chinese brands like «Florasis», «Perfect Diary», «Sulwhasoo» and «Pechoin», the research demonstrates how VIS mediates cultural heritage and digital innovation. Findings reveal that cohesive visual systems enhance brand distinctiveness and emotional resonance in competitive markets.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectbeauty industryuk
dc.subjectsustainabilityuk
dc.subjectvisual identityuk
dc.subjectcultural aestheticsuk
dc.subjectdigital brandinguk
dc.titleVisual identification of corporate style in the modern beauty industryuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-266-268.pdf446,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.