Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSun, Yingtong-
dc.contributor.authorKhynevych, Ruslana-
dc.date.accessioned2025-10-03T12:23:17Z-
dc.date.available2025-10-03T12:23:17Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationSun Y. Development of branding for the promotion of the cultural and creative product "Shanxi Cloth Tiger" / Y. Sun, R. Khynevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 255-257.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31310-
dc.description.abstractThis study innovates the traditional Chinese pattern of the appearance image of the “Shanxi Cloth Tiger” by applying elements to graphic design and cultural and creative derivatives, injecting fresh elements into the Cloth Tiger and achieving the goal of promoting traditional Chinese art.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectCultural Heritageuk
dc.subjectTraditional Chinese Artuk
dc.subjectCultural Promotionuk
dc.subjectDesign Innovationuk
dc.titleDevelopment of branding for the promotion of the cultural and creative product "Shanxi Cloth Tiger"uk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-255-257.pdf558,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.